Veelgestelde vragen

Wij leveren enkel in België met partner Bpost of onze eigen mensen

Heb je een foute bestelling gedaan? Geen probleem. Het kan altijd gebeuren dat het kleur of de maat van uw product niet juist is.

Al onze producten zijn 100% op maat gemaakt, hierdoor hebben wij volgens de Europese wet van 2014 geen verplichting producten terug te nemen. Natuurlijk kunnen fouten altijd gebeuren.


We nemen bestelling terug onder volgende voorwaarden:

– Melding door de klant via één van onze contactmogelijkheden.

– Product is in zijn originele staat, ongedragen en zonder vlekken. Indien er schade is behouden wij het recht om de schade aan te rekenen.

– U heeft de retour bekend gemaakt maximaal 14 dagen na levering van het product.

– U kan kiezen voor een tegoed op onze site of een geldelijke terugbetaling:

Kiest u voor een tegoed op onze site?

– U krijgt het volledige bedrag terug in de vorm van een kortingscode die u kan besteden (binnen het jaar)

– De verzendingskosten van de retour zijn voor de klant.

Indien u kiest voor een geldelijke terugbetaling:

– U krijgt 60% van het betaalde bedrag teruggestort (incl. verzendingskosten).

– De verzendingskosten van de retour zijn voor de klant.

Alle prijzen op de webshop zijn inclusief btw.

Alle bestellingen worden 100% op maat gemaakt voor u. De bestellingen worden maximaal 7 werkdagen na betaling verzonden.

Bij drukkere periodes, zoals feest- en vakantieseizoen kunnen de tijden wat afwijken.

Indien u de kledij voor een bepaalde datum wilt ontvangen kan u dit aangeven als opmerking bij het afrekenen, dan proberen we daar rekening mee te houden.